Agenda

Het programma voor het voorjaar van 2014 is weer gereed:

6 februari
Evenementenstress: Steeds meer musea bieden een overload van activiteiten aan, wordt er niet over geproduceerd en wordt het een core-bussiness? Heb je er voldoende aan als marketinginstrument en is de effect groot genoeg ten opzichte van de inspanning?

6 maart
Blockbuster tentoonstellingen: Halen we onze neus er voor op? Het succes van Amsterdam expo dwingt ons om dit nader te onderzoeken.

10 april

In april is het Rijksmuseum al weer een jaar open. Deze salon zullen we in samenwerking met Erfgoed Arena programmeren. Trots op het Rijks, hoe heeft het museum het voor elkaar gekregen dat iedereen het museum meteen omarmde en iedereen trots is op Nederland na een bezoek aan het Rijks , wat betekent dat?

8 mei
Wegens succes: Tekstborden II

5 juni
Nieuwe verdienmodellen in de Museale Sector. Welke best practices zijn er? En waar kunnen we wat van leren?

reacties
  1. Thinkie zegt:

    ik ben wel benieuwd naar de data voor de komende maanden…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s